reklama

Hádanka

Skúste uhádnuť, odkiaľ sú tieto fotky ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Myslíte si, že viete odkiaľ sú?

Človek by povedal, že možno z "basy", možno z nejakého starého - zatvoreného a neudržiavaného internátu, možno zatvorené staré kasárne, možno odniekiaľ zo zaostalej časti sveta... alebo? Alebo z nemocnice zo Slovenska dnešných dní, z detského oddelenia nemocnice niekde na severe Slovenska...

Áno, tu v týchto podmienkach ležia naše choré deti...

Je to normálne?

Je to hygienické?

Je to štandard 21 storočia?

Je to adekvátna starostlivosť o zdravie našich detí za odvody, ktoré všetci (väčšina z nás) platíme?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, všetko je relatívne, keď ide o život, tak toto sú asi maličkosti, človek rieši úplné iné veci. Myslím si však, že to nie je normálne... nie je predsa akceptovateľné, aby v marci 2015 vyzerala nemocničná izba takto!

Alebo áno ? 

Róbert Trubač

Róbert Trubač

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som spisovateľ, nie som nadšený prispievateľ alebo bloger...ale žijem tu na Slovensku a nie je mi ľahostajné, v akom prostredí mám žiť ja, môj syn, my všetci... Alebo sa máme odsťahovať ? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu